Někdy člověk čeká na spřízněnou duši celý život. A mnohdy se nedočká. Jednou nás směle oslovil Petr z WOclubu, když jsme natáčeli video pro OneHouse. Petr...
Spolupráci se Zahradním centrem jsme odstartovali workshopem. Prvotní váhání jsme po něm rychle přetavili v silný vztah s důvěrou provádět změny. Workshopové výstupy nám velmi jasně...
Natuprodukt je jedna z největších distribučních společností v Česku. Zaměřuje se primárně na lékárenský trh a přivedla na něj značky jako Dr Theis nebo Lacalut. Jejich...
OneHouse je nový projekt, který nabízí precizně vyrobené a plně vybavené modulové domy. Měli jsme to štěstí, že jsme mohli stát u jeho zrodu. Na začátku...
Pro Vojenskou zdravotní pojišťovnu jsme vytvořili komunikační koncept Život je boj (pomáháme vám vítězit) a pravidelně spravujeme náborové kampaně ve dvou upisovacích obdobích. Kromě kreativy a...
Klient má e-shop se sportovním vybavením a vlastní značku produktů Mastersport. Na začátku tedy stály dvě značky – e-shop Nejlevnějšísport a Mastersport. Spolupráci jsme začali workshopem,...
Tento klient si užívá neohrožené pozice na trhu. Naším úkolem tak bylo zlevnit akvizici a připravit prostor pro expanzi do regionů. Marketingový workshop našel přiležitosti k...
Hladový pes nás povolal, abychom pomohli s marketingovou strategií. Když jsme přišli, nedokázali správně identifikovat své soupeře a zákaznické spektrum a tak nebyl zřetelný positioning značky...
Flagranti nás povolalo do akce v rámci rebrandingového procesu. Pomohli jsme uspořádat myšlenky strategickým workshopem, najít vhodnou pozici na trhu, která umožnila vyhranění se vůči zavedeným...