Fonergy je energetická společnost, která nás oslovila v době, kdy chystala posílit své komunikační aktivity a urvat větší tržní podíl mezi silnými hráči, mezi které patří...
Litináč je český výrobce litinového nádobí, který má za sebou úspěšnou HitHit kampaň a letos představil novou kolekci hrnců a pánví.
Naše spolupráce začala na konci října,...
Pro Strážnické brambůrky pracujeme již několik let a za tu dobu jsme to konkurenci už pěkně osolili.
Dlouhodobě máme nejlepší výsledky, co se týče interakcí na Facebooku,...
Strategie
Kreativa
Digital
Meta Ads Community management Analytika Správa profilů
Když nás Letiště Leoše Janáčka oslovilo s pozvánkou do výběrového řízení, ani minutu jsme neváhali a hned se pustili do práce. Takový projekt se přece neodmítá.
Úkolem bylo...
IT Parťák pomáhá firmám řešit potíže s počítači, tiskárnami, internetem a v podstatě vším z oblasti informačních technologií. Je to pomocník jako na zavolanou. Vlastně doslova...
Brainmarket je hráč na trhu s potravinovými doplňky, který si už teď zaslouží velkou pozornost a respekt … ale zcela jistě o něm uslyšíme mnohem více...
Někdy člověk čeká na spřízněnou duši celý život. A mnohdy se nedočká. Jednou nás směle oslovil Petr z WOclubu, když jsme natáčeli video pro OneHouse. Petr...
Natuprodukt je jedna z největších distribučních společností v Česku. Zaměřuje se primárně na lékárenský trh a přivedla na něj značky jako Dr Theis nebo Lacalut. Jejich...
OneHouse je nový projekt, který nabízí precizně vyrobené a plně vybavené modulové domy. Měli jsme to štěstí, že jsme mohli stát u jeho zrodu. Na začátku...
Pro Vojenskou zdravotní pojišťovnu jsme vytvořili komunikační koncept Život je boj (pomáháme vám vítězit) a pravidelně spravujeme náborové kampaně ve dvou upisovacích obdobích. Kromě kreativy a...
Pro českou pobočku globální špičky v designu a výrobě nástrojů pro truhláře a tesaře jsme připravili komunikační strategii a pak se postarali o správu reklamních kampaní...
Klient má e-shop se sportovním vybavením a vlastní značku produktů Mastersport. Na začátku tedy stály dvě značky – e-shop Nejlevnějšísport a Mastersport. Spolupráci jsme začali workshopem,...
Tento klient si užívá neohrožené pozice na trhu. Naším úkolem tak bylo zlevnit akvizici a připravit prostor pro expanzi do regionů. Marketingový workshop našel přiležitosti k...
Hladový pes nás povolal, abychom pomohli s marketingovou strategií. Když jsme přišli, nedokázali správně identifikovat své soupeře a zákaznické spektrum a tak nebyl zřetelný positioning značky...
Flagranti nás povolalo do akce v rámci rebrandingového procesu. Pomohli jsme uspořádat myšlenky strategickým workshopem, najít vhodnou pozici na trhu, která umožnila vyhranění se vůči zavedeným...