Letiště Ostrava

Když nás Letiště Leoše Janáčka oslovilo s pozvánkou do výběrového řízení, ani minutu jsme neváhali a hned se pustili do práce. Takový projekt se přece neodmítá.

 

Úkolem bylo navrhnout strategii, jak zvýšit obsazenost linky Ostrava – Varšava – svět. K dispozici jsme dostali slušný rozpočet a celou řadu online i offline kanálů od Facebooku až po rádio, citylighty nebo reklamní plochu na eskalátorech v OC Žilina.

 

Začali jsme jak se sluší a patří – diagnózou. Dali jsme dohromady silné a slabé stránky v porovnání s konkurenty, zmapovali zákaznické segmenty, jejich potřeby a možné bariéry pro cestování z Ostravy.

 

Díky tomu jsme získali podklady pro formulaci positioningu a návrh kreativy.

 

Hlavním problémem byla nízká informovanost zákazníků ohledně možností a benefitů létání z ostravského letiště. Vydali jsme se cestou jednoduchého a velmi jasného sdělení – „Létejte z Ostravy do celého světa.“

 

Sdělení jsme pak rozdělili na dvě části, aby oslovilo jak business, tak leisure cestující a okořenili jsme ho o slovní hříčky – cestOVAt a pracOVAt. Další kreativy pak komunikovaly jednotlivé benefity, destinace, akční letenky atd. doplněné o klíčovou část sdělení – „Létejte z Ostravy do celého světa.“

 

Zadání

Vytvořit strategii Navrhnout kreativu a zpracovat obsah pro online i offline kanály

  • Strategie

    Workshop a konzultace

  • Digital

    Meta Ads Community management Analytika

  • Produkce

    Grafika, video

Mrkněte na celé portfolio

Zaujala vás naše práce?

Potřebujete posunout váš projekt?

Marketing je komplexní disciplína. Dokážeme vám pomoct s tvorbou strategie, udržet správný směr i denodenní dřinou. Pokud pořebujete pomoc, rádi vás poznáme.

Používáme cookies, abychom z online marketingu vytěžili co se dá. A vy byste měli udělat to samé!