Jak pracujeme
Zakládáme si na dobře odvedené práci. Abychom mohli naše schopnosti využít naplno, potřebujeme projekt, který představuje výzvu, je náročný, komplexní a přináší s sebou objevování nového. Marketing je komplexní disciplína a my jsme vybudovali tým lidí, kteří se skvěle doplňují. Projekty klientů chceme poznat do hloubky a společně pracovat na jejich rozvoji.

Konverzace místo prezentace
Cestou jsme nabrali hodně zkušeností a ustálili hodnoty, které k nám sedí. Mezi ty nejdůležitější patří hluboký zájem o skutečný stav věcí po pokličkou. A k těm se nedá dostat prezentací. Proto jsme prezentace nahradili konverzacemi. Řešit správný problém těmi nejlepšími nástroji a nejvhodnějšími postupy je pro nás klíčové.
Raději dvakrát změříme, než poprvé řízneme. Dobře provedená operace může při špatně diagnostikovaném problému způsobit stejnou škodu jako ta zpackaná.
Naším cílem je jednoduše směřovat pozornost k těm řešením, která přinesou koncepční a co nejvyšší efekt.
Formy spolupráce
Nejraději máme spolupráce, které zrají jako víno. Čím déle s klientem jeho projekt rozvíjíme, tím lépe dokážeme využít nasbírané informace a poznatky. Součástí marketingového procesu a komunikace je optimalizace, poučení se z předchozí práce, dat a výsledků. Platí to jak pro kreativní komunikaci, tak pro systémy reklamních platforem.
S klienty ale dokážeme vyřešit i akutní marketingový problém formou časově omezené spolupráce – kreativní kampaň, marketingové konzultace, mentoring nebo zavedení nového produktu, adaptace komunikačního procesu nebo další specifické potřeby.
A v případě, že na straně klienta funguje interní tým a potřebuje vykrýt exekutivní část, umíme zajistit tvorbu obsahu skrze vlastní audiovizuální produkci.
V jakých oblastech vynikáme
Jsme samostatní, ale máme nároky
Dobře víme, že klid a pocit, že se na někoho můžete spolehnout, je k nezaplacení. Abychom mohli náš čas a energii naplno vložit do projektů, potřebujeme na straně klienta dobrého parťáka.
Pro dobře fungující spolupráci s dlouhým expiračním datem je důležité správné vnímání marketingu, vize, kterou budeme společně naplňovat, schopnost dávat a přijímat zpětnou vazbu a dostatek důvěry. O všechno ostatní se postaráme my.
Procesy a nástroje
Už nejsme marketingoví pankáči. Zkušenosti a léta praxe nám přinesly procesy, které nám pomáhají snižovat chybovost na minimum, informovat klienty o důležitých věcech v pravou chvíli, využívat čas a zajistit pro všechno co nejvyšší transparentnost.
Přehledná data, rychlý reporting, efektivita
Snažíme se, aby naši klienti měli data pro důležitá rozhodnutí k dispozici 24/7. Dostupná a přehledná data pomáhají i nám. Šetří čas a my ho tak namísto dolování dat využíváme pro optimalizaci. Všechny naše reporty jsou v komplexním Data studiu, které obsáhne PPC systémy Google a Sklik, data z reklamních účtů Facebooku a Instagramu, data o návštěvnosti webu i informace o demografii a organických výsledcích sociálních sítí.
Plánování, organizování a cloud
Dobré plánování je základ pro efektivní komunikaci. Naše komunikační plány jsou v cloudu, abychom zajistili rychlé sdílení a nejvyšší možnou čerstvost informací.
Snažíme se šetřit emaily, protože víme, že můžou být vyčerpávající a nepřehledné. S klienty se snažíme komunikaci přesunout do projektového software Basecamp, který zajišťuje přehledné předávání a archivaci dokumentů i kontrolu nad otevřenými nebo dokončenými úkoly.
Zkrátka máme nohy na zemi, ale všechno ostatní v cloudu.
Hodnoty
Během osmi let fungování agentury jsme přijali hodnoty, které nás dnes definují a na kterých stavíme naši práci. Díky tomu můžeme klidně spát, být si jistí, že pro klienty odvádíme kvalitní práci a že se s námi rádi potkají i po tom, co práce na našem společném projektu skončí. Tady jsou.
Férovost
Máme úctu k penězům, času i energii klienta. Hledáme řešení, která bychom sami aplikovali.
Otevřenost
Říkáme věci tak, jak je vnímáme. Do vztahu s klienty přinášíme pohled zvenčí a objektivitu.
Transparentnost
Vaše data i všechny výsledky ukazujeme v reálném čase v surové podobě i s interpretací.
Inovace
Hledáme cesty pro rozvoj a vavříny nás neuspávají.
Angažovanost
Do projektů vkládáme hodně energie, úspěchy klientů si bereme osobně a problémy řešíme aktivně.
Kdo ze spolupráce s námi vytěží maximum?
Jakým projektům umíme nejlépe pomoci
Největší službu uděláme firmám, které vyrábějí vlastní produkty nebo mají ambici budovat značku. Otevírá se nám prostor pro využití našeho strategického přesahu, možnosti dlouhodobě spolupracovat na digitálních kanálech i pro využití naší interní produkce.
A s jakými lidmi se nám dobře dělá
Na straně klienta by měl v nejlepším případě sedět otevřený marketér nebo zkušený CEO s chutí pracovat efektivně podle strategie.
Od klientů očekáváme kvalitní a smysluplné zadání, které spolu prostudujeme a vyladíme tak, abychom neměli pochybnosti o tom, kam směřujeme. Pokud si to situace žádá, umíme přispět konzultačně nebo workshopem.
Kdo se s námi pustil do spolupráce?




Malý, stabilní a zkušený tým
Jestli už máte nějakou spolupráci s agenturou v deníčku, tak víte, že je veledůležité, jaké lidi na váš projekt nasadí. Důležité pro výsledek i pro pocit ze spolupráce. My šlechtíme malý, ale efektivní tým a lidé, se kterými naši klienti jednají, jsou i ti, kteří na projektu pracují. Zkušení Mluvčí s kapacitou poradit, vyřešit problém a chutí udělat, co je možné.
Poznejte nás blíže.
Co o nás říkají klienti
WOclub má parťáka jako nikdy předtím
Na trhu lze dnes najít spoustu nezávislých konzultantů a PPC agentur (sorry), ale my jsme pro naši značku WOclub hledali silného a zkušeného partnera, se kterým bychom řešili více než jen obsah a cílení. Proto jsme si vybrali (wait for it)
Dva Mluvčí, se kterými společně řešíme kompletní marketingovou strategii od analýzy a plánování přes produkční činnosti, nastavení komunikace až po vyhodnocení a optimalizaci (to vše u jejich výborného kafe).
Expertíza a neustálý posun
Na spolupráci s agenturou Dva Mluvčí jsme ve 4Ever ocenili hlavně komplexnost služeb, hluboké znalosti a také přesah do jednotlivých oborů marketingu. Od komunikace, sociálních sítí přes PPC reklamní systémy až po foto a video produkci.
Nemáme vlastní marketingový tým a tak jsme spolehlivého partnera, kterému skutečně záleží na rozvoji značky velmi ocenili. Konkrétně jsme rádi za neustálý posun kupředu, rozvoj a zavádění inovací.
Flagranti se hodně naučilo
Dva Mluvčí nám vytrhli trn z paty, kdy jsme stáli před spuštěním velkého rebrandingového projektu s obrovskými náklady a neměli definovanou komunikační strategii. Společně se nám podařilo rozebrat nejdůležitější prvky našeho businessu a složit smysluplnou strategii, se kterou se nebojíme jít s Flagranti na trh. Hlavním prvkem spolupráce byl moderovaný workshop, kde jsme si předali všechny důležité informace, které Dva Mluvčí zpracovali do koncepce, kterou jsme dále společně vybrousili. Navrch jsme dostali pár zajímavých kontaktů a praktických marketingových rad a tipů. Jsme rádi, že se naše cesty zkřížily.
Potkejme se!
Máte pro nás výzvu?
Máme rádi komplexní marketingové projekty a pokud potřebujete pomoc zkušeného týmu, rádi s vámi probereme možnosti.