Litináč
Litináč je český výrobce litinového nádobí, který má za sebou úspěšnou HitHit kampaň a letos představil novou kolekci hrnců a pánví.
Naše spolupráce začala na konci října, takže jsme museli prásknout do koní, abychom stihli Black Friday a vánoční sezonu a co nejvíce zavařili (haha) konkurentům.
Cíl byl jednoduchý – přinést co nejvyšší tržby při daném (a poměrně přísném) PNO. Na nic jsme nečekali a převzali správu kampaní na Facebooku, Instagramu a Googlu. K tomu jsme přidali také mailing, kde jsme měli k dispozici seznam zákazníků, kterých sice nebylo moc, ale zato byli s Litináčem moc spokojení.
Po spuštění kampaní s akcí v rámci Black Friday tržby raketově vystřelily a PNO se houpalo těsně nad stanoveným cílem.
S přibývajícím počtem nákupů jsme za chvíli měli dost dat pro optimalizaci a dostali tržby i PNO na hodnoty, které jak nám, tak klientovi dělají radost. Ale neusínáme na vavřínech, jedeme dál zápas od zápasu!
Zadání
Správa výkonnostních online marketingových kampaní