Festool

Pro českou pobočku globální špičky v designu a výrobě nástrojů pro truhláře a tesaře jsme připravili komunikační strategii a pak se postarali o správu reklamních kampaní na Facebooku, Instagramu a Googlu. Dále jsme si vzali na starost komunikaci na sociálních sítích, tvorbu obsahu a community management.

 

Podařilo se nám oslovit statisíce potenciálních zákazníků, nastartovat komunitu, která byla bohatým zdrojem obsahu a pozitivních referencí.

 

Festool CZ měl v době naší spolupráce jedny z nejlepších výsledků online komunikace v porovnání se zahraničními pobočkami skupiny Festool, která má zastoupení v 68 zemích.

 

A co na spolupráci říká klient?

Po zkušenostech s mnoha agenturami mohu agenturu Dva mluvčí jen doporučit. Jasná komunikace, vynikající odborné znalosti, dodržování termínů, kreativní a strukturovaný přístup k projektu. I po lidské stránce je spolupráce velmi příjemná. Tak má vypadat agentura v roce 2023.

David Třísko, Marketingový manažer

Zadání

Vytvořit komunikační strategii Vést online marketingovou komunikaci

  • Strategie

    Komunikační strategie

  • Digital

    Správa reklamních kampaní

  • Produkce

    Video

Mrkněte na celé portfolio

Zaujala vás naše práce?

Potřebujete posunout váš projekt?

Marketing je komplexní disciplína. Dokážeme vám pomoct s tvorbou strategie, udržet správný směr i denodenní dřinou. Pokud pořebujete pomoc, rádi vás poznáme.

Používáme cookies, abychom z online marketingu vytěžili co se dá. A vy byste měli udělat to samé!