Mastersport

Klient má e-shop se sportovním vybavením a vlastní značku produktů Mastersport. Na začátku tedy stály dvě značky – e-shop Nejlevnějšísport a Mastersport. Spolupráci jsme začali workshopem, kde byly hlavní výzvy, jak s těmito značkami naložit a jak sestavit komunikační strategii, abychom zvýšili vnímanou hodnotu značky. Výsledkem byla fůze obou značek pod Mastersport, definice zákaznických segmentů, positioningu a nový koncept komunikace pro Česko a Slovensko.

 

Cílem komunikace bylo připravit e-shop k rebrandingu, tvořit obsah, komunikovat na sociálních sítích, přivádět nové potenciální zákazníky na e-shop a zlevnit akvizici. To vše ve spolupráci s marketingovým týmem klienta a externí PPC agenturou. Metriky pro nás byly počet návštěvníků, jejich chování na webu, CPC a CTR.

 

Spolupráce už trvá nějaký ten pátek, aktuálně tvoříme obsah a vedeme kampaně na sociálních sítích dle dlouhodobého mediálního plánu, abychom plnili stanovené cíle. Průběžně testujeme různé formáty obsahu, způsoby cílení nebo cílové stránky a sbíráme data pro optimalizaci kampaní. Každý měsíc uspořádáme i několik produkčních dní, kde tvoříme fotky a videa pro jednotlivé zákaznické segmenty, které klient používá i pro web, mailing nebo PPC kampaně. Jako příklad je třeba letní kampaň s paddleboardy, kdy jsme naložili produkty a vydali se na jezero, abychom měli autentický obsah pro komunikaci na všech kanálech.

 

Přibližně po roce spolupráce přišla řada na rebranding (se kterým pomáhalo studio LION), kdy jsme přidali ruku k dílu, aby celý proces proběhl co nejefektivněji. Naši práci si můžete prohlédnout v galerii, na sociálních sítích nebo webu Mastersport.cz

Zadání

Zvýšit hodnotu značky, podpořit rebranding, zlevnit akvizici získáváním nových návštěvníků e-shopu a produkovat foto a video obsah.

  • Strategie

    Workshop Kreativa

  • Digital

    PPC Sociální sítě Influenceři

  • Produkce

    Foto video

Mrkněte na celé portfolio

Zaujala vás naše práce?

Potřebujete posunout váš projekt?

Marketing je komplexní disciplína. Dokážeme vám pomoct s tvorbou strategie, udržet správný směr i denodenní dřinou. Pokud pořebujete pomoc, rádi vás poznáme.

Používáme cookies, abychom z online marketingu vytěžili co se dá. A vy byste měli udělat to samé!