Jak postavit marketingovou strategii na pevných základech

Neradi si necháváme naše strategické rozumy pro sebe. Jednak protože dlouhodobě sledujeme, že mezi firmami chybí a jednak prostě neumíme držet jazyk za zuby, tak se aspoň snažíme mluvit o něčem užitečném.

Většinou o strategiích mluvíme mezi čtyřma až dvanácti očima, ale letos jsme nastartovali šňůru přednášek a podobných akcí.

Naše další štace bude workshop v Impact HUBu Ostrava, kde vás čeká hned několik novinek.

Poprvé tady vystoupí oba Dva Mluvčí najednou a společně vás provedou procesem tvorby marketingové strategie v podobě, kterou zatím nikdo mimo náš tým neviděl.

Detaily o workshopu najdete na webu Impact HUBu, tak mrkněte, zapište si 13. 11. 18:00 do kalendáře a nachystejte si dotazy.

Pomohl by vám při rozhodování názor klientů, se kterými jsme strategii v minulosti řešili? Tak prosím!

Dva Mluvčí nám vytrhli trn z paty, kdy jsme stáli před spuštěním velkého rebrandingového projektu s obrovskými náklady a neměli definovanou komunikační strategii.


Jakub Kučera, Flagranti

Dva Mluvčí nás jako klienta nejprve důkladně poznali a pochopili, teprve pak začali připravovat strategii a vybírat vhodné nástroje. Nestřílejí od boku a mají dobrou trefu.


Šimon Churý, KVADOS

Oceňuji komplexnost jejich znalostí, flexibilitu, ochotu a také lidský a férový přístup.


David Pravdík, VOZP

Používáme cookies, abychom z online marketingu vytěžili co se dá. A vy byste měli udělat to samé!