ZC pod kloboukem
Spolupráci se Zahradním centrem jsme odstartovali workshopem. Prvotní váhání jsme po něm rychle přetavili v silný vztah s důvěrou provádět změny. Workshopové výstupy nám velmi jasně definovali směr a jejich srozumitelnost byla firma schopna komunikovat dovnitř firmy ke všem spolupracovníkům.
Naši spolupráci poznamenal nástup epidemie Covidu a my jsme tak operativně měnili komunikační taktiky. Jádro strategie, které tvoří dlouhodobé principy určující směr musí obstát i takovým testem.
Zavedením online infratruktury jsme dokázali čelit omezením maloobchodu a přivádět zákazníky přes všechny překážky.
Zahradní centrum pod naší taktovkou prošlo malou, ale důležitou změnou značky. Do názvu jsme přidali identifkátor, bez kterého by si jej lidé (a že se to pravidelně stávalo) pletli s rozmanitými konkurenty. Od sítě Hornbachů až přes malé krámky na ulici – to muselo skončit. Zahradní centrum tak dostalo přívešek „pod kloboukem“. Dlouhodobě symbol klobouku ve svých vizuálech používali a kosmetická změna usnadnila zákazníkům identifikaci značky. A tu jsme posilovali dalšími komunikačními prvky. Ostatně positioning ZC pod klobukem ujišťoval zákazníky, že v něm najdou co potřebují – od seminka po vzrostlé stromy, vše pod jednou střechou, pod jedním kloboukem.
Vizuálně atraktivní obsah jsme ke starým i novým zákazníkům dostávali skrze kombinaci kanálů jako PPC, Youtube, Facebook, Instagram, mailing nebo offline outdoorových kanálech. A troufáme si říct, že prsty v nárůstu měsíčních obratů v desítkách procent máme i my.
Zadání
Vytvořit komunikační strategii, definovat cílové skupiny, formulovat positioning a zavést komplexní komunikační infrastrukturu.